Persoane interesate

sâmbătă, 20 aprilie 2013

Papuceii Ipanema îmi plac!!!



Hello,



        Bine v-am regăsit!!! Astăzi vreau să vă vorbesc despre papuceii pe care i-am primit de la ZorileStore.
    Cu toţii ştim că în urmă cu ceva timp aceştia au lansat o campanie foarte interesantă care are drept scop final găsirea unui ambasador dintre bloggeri. Nu ştiu dacă sunt un bun candidat pentru acest post de ambasador deoarece sincer vă spun că nu mă prea pricep la cuvinte şi nu sunt un bun orator.....dar un lucru pot să vă mărturisesc foarte clar că ador aceşti papucei.

     Anul trecut am participat la o altă campanie lansată de ei şi am primit spre testare nişte papucei foarte comozi, rezistenţi pe care i-am purtat toată vara deoarece mi-au plăcut că sunt foarte uşori.

    De această dată mi-am ales să testez tot o pereche de şlapi ideali pentru anotimpul cald şi mai ales pentru plimbările pe faleză, la mare.Chiar dacă prin bloggosferă am auzit că unele fete au avut probleme cu expedierea întârziată sau epuizarea stocului la produsul preferat eu nu am întâmpinat nici o problemă.

     Pentru mine participarea la această campanie a fost foarte plăcută şi m-am bucurat extrem de mult că am primit perechea de papucei  foarte repede şi exact numărul potrivit.

     Aceştia sunt papuceii de care sunt foarte mândră:






           Nu-i aşa că sunt foarte frumoşi? În ceea ce priveşte alegerea ambasadorului care să reprezinte ZorileStore. eu cred că nu am multe şanse de reuşită şi nu pot decât să spun cel mai bun să câştige acest titlu.


                                                            V-am pupat!!!!

3 comentarii:

  1. Salut,

    Iti urmaresc atent post-urile de pe blog. Imi place cum scrii. Asta m-a determinat s-mi deschid si eu un Blog. Vreau sa intru si eu in comnunitatea voastra si o sa-mi postez zilnic opiniile. Am inceput deja. Acesta este Blog-ul meu: http://opinieseparata.blogspot.com
    Te invit sa facem schimb de link-uri in Blogrol. Asta daca iti place desigur cum scriu.
    Eu sunt la inceput dar sper ca vom fi prieteni pe viitor.
    Daca esti interesat contacteaza-ma la adresa: rainbowmediabucharest@yahoo.com
    Eu am sa te urmaresc in continuare! Tine-o tot asa!

    Cu stima,
    Ionut Alin.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte draguti papucii, par foarte practici si arata bine.

    RăspundețiȘtergere