Persoane interesate

luni, 12 noiembrie 2012

Review Gel de întreţinere corporală anticelulitic Supliform Hofigal




Hello,


    Astăzi m-am gândit să vă vorbesc despre unul dintre produsele primite spre testare de la magazinul online DacicCool. Este vorba despre gelul Supliform , pe care l-am utilizat foarte des şi datorită faptului că mi-a plăcut , în acest moment sunt la al doilea tub.



                         Descriere producător

        Datorită complexităţii substanţelor bioactive din compoziţie şi a efectelor sinergice dintre acestea, produsul accelerează microcirculaţia la nivelul articulaţiilor, ameliorează durerile reumatice, este vasculoprtector, antioxidant, antiinflamator, uşor revulsiv, contribuie la acţiunea lipolitică de îndepărtare a depunerilor excesise, inestetice de grăsimi, reface tonusul muscular, structura şi proprietăţile de elasticitate ale colagenului din ţesuturi.
    Are acţiune revigorantă. decongestivă şi hidratantă care conferă pielii un aspect reîntinerit, plăcut şi catifelat, redându-i strălucirea naturală.

Recomandări:  Celulită, vergeturi, depuneri adipoase nedorite, dureri reumatice musculare şi articulare. fragilitate vasculară, tulburări ale circulaţiei periferice, pentru pielea predispusă îmbătrânirii premature şi protejarea ei împotriva factorilor nocivi din mediu.


Termen de valabilitate: 2 ani
Cantitate: 75 ml
Preţ: 7,81 Ron
Se poate achiziţiona de pe http://magazin.daciccool.ro/
Consistenţa: lichidă, lipicioasă, incoloră



Puncte tari ( + )

   + senzaţia de răcoare pe care mi-o oferă îmi place foarte mult
   + l-am folosit pentru ameliorarea durerilor de picioare şi chiar şi-a făcut efectul
   + mirosul este unul foarte puternic şi mentolat
   + raportul calitate/ preţ este unul rezonabil

Puncte slabe ( - )

   - pielea rămâne foarte lipicioasă
   - nu am observat îmbunătăţiri ale pielii afectate de celulită
   - se consumă foarte repede
   - recipientul este unul mic şi mi-ar plăcea să-l pot achiziţiona şi într-o variantă mai mare


            Drept concluzie pot să spun  că eu recomand cu mare drag acest produs pentru a fi utilizat atât pentru masajul anticelulitic  cât şi pentru durerile musculare.Eu l-am găsit ca fiind mai eficient în ameliorarea durerilor musculare sau reumatice.

                              Aţi utilizat acest produs? Ce părere aveţi despre el?
                                                      V-am pupat!!!!!




    

6 comentarii:

  1. Merita incercat!Nu sunt grasa ...insa nu pot scapa de celulita.Nu cred ca un gel/crema poate face minuni.Pentru rezultate este nevoie de mult mai mult...dar sunt prea lenesa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mare dreptate ai draga mea...alimentatia sanatoasa este cheia si mult sport dar si eu sunt prea lenesa!!!

      Ștergere
  2. ma tenta foarte tare, dar ma infior la ideea ca e lipicios :((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea nu te ingrijora ca nu vei fi ca o acadea doar ca e putin lipicios pana se absoarbe in piele!!!

      Ștergere