Persoane interesate

duminică, 16 decembrie 2012

De ce aleg mereu produse BIO româneşti?



Hello,




        În ultima vreme am încercat să-mi schimb un pic stilul de viaţă...mi-am dat seama că e bine să facem unele schimbări deoarece noi suntem singurii care trebuie să avem grijă de noi şi de corpul nostru. Peste tot pe unde mergi se găsesc la tot pasul produse alimentare sau nonalimentare care sunt etichetate ca fiind BIO şi unele dintre ele chiar sunt foarte bune şi-şi merită toţi banii.

        Acest concept a ajuns şi pe piaţa produselor cosmetice şi vreau să vă mărturisesc că sunt foarte bucuroasă că unele firme de la noi din ţară chiar dispun de produse extraordinare. Eu mă declar o fană înrăită a produselor bio româneşti şi aleg mereu să le recumpăr deoarece au un preţ accesibil, sunt testate dermatologic, nu produc iritaţii, se găsesc foarte uşor fie în magazinele online, la magazinele naturiste, farmacii sau hipermarket şi beneficiile lor sunt vizibile.
       Armata mea de produse bio româneşti arată cam aşa:


   Pentru îngrijirea podoabei capilare am utilizat în ultima vreme produse cosmetice de la Hofigal achiziţionate din magazinul online Dacic Cool:

Gelul de duş pe care îl utilizez frecvent şi care-mi place foarte mult este Floral achiziţionat din magazinul online Complex Apicol Veceslav Harnaj :

Vara mi-am protejat pielea de razele nocive ale soarelui cu ajutorul cremelor pentru protecţie solară de la Farmec şi Cosmetic Plant:



 Tenul meu este unul gras şi a trebuit mereu să mă lupt cu combaterea acneei dar sunt fericită că am găsit acum 1 an produsele ideale tenului meu şi anume gama cu busuioc de la Cosmetic Plant şi Acneogel de la Hofigal. Pentru pielea delicată din jurul ochilor folosesc o cremă de la Hofigal.
Aliatul meu în lupta cu celulita şi de asemenea li pentru durerile musculare este Supliform de la Hofigal achiziţionat din magazinul online Dacic Cool.
 Iarna, mâinile mele au nevoie de multă hidratare aşa că această cremă Alexandra , cumpărată din magazinul online Dacic Cool , mă va ajuta cu această problemă.


     Sunt foarte mulţumită de produsele cosmetice româneşti pe care le deţin şi chiar mi-am propus să încerc şi alte produse. Pentru a avea un ten şi un corp frumos trebuie să avem grijă şi de interiorul corpului nostru , de alimentaţia noastră ....... sunt o mare iubitoare a tot ceea ce înseamnă dulce,  mai ales ador mierea . Mi-am cumpărat din magazinul online Dacic Cool Miere hepato-protectoare Hofimel S - Hofigal şi o folosesc pentru a-mi îndulci ceaiul .

De asemenea abia aştept să încerc mierea de la Apimond mai ales că am la dispoziţie o gamă variată de sortimente de unde alege.


     După cum se observă sunt o mare fană a produselor bio româneşti şi mă bucur că pot achiziţiona şi de la noi produse foarte bune.

                 Voi utilizaţi produse bio româneşti ? V-am pupat !!!


     

9 comentarii:

  1. interesanta mierea hepato-protectoare cred ca o sa incerc si eu,am avut si creme de protectie solara Cosmetic Plant si sunt chiar bune

    RăspundețiȘtergere
  2. Le am si eu pe toate cele de la Dacic Cool, sunt chiar bune si m-am bucurat sa vad asta. Mierea e preferata celui mic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar imi face placere sa impartasesc cu voi ceea ce ma bucura pe mine!!!

      Ștergere
  3. Nu am astfel de produse...spre rusinea mea!

    RăspundețiȘtergere
  4. trebuie sa ma aprovizionez si eu! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Produsele bio romanesti sunt foarte bune :)

    RăspundețiȘtergere