Persoane interesate

sâmbătă, 6 aprilie 2013

ZorileStore caută Blogger Ambasador!!!





Hello,


        Lume ...lume...atenţie la mine!!!!  În lumea asta frumoasă a blogosferei cei de la Zorilestore caută Blogger Ambasador. Nu ştiu ce faceţi voi dar eu m-am hotărât să mă înscriu în Competiţia " Blogger Ambasador pentru ZorileStore.ro" şi chiar îmi doresc să şi câştig!!!!
       Imediat vine Sfânta Sărbătoare a Paştelui şi inevitabil trebuie să facem curăţenie....ei bine cei de la ZorileStore.ro au început deja Curăţenia de primăvară şi pot să vă mărturisesc că am pus ochii pe o pereche de papucei numai buni de mers la plajă , că doar după primăvară vine vară.
     Perechea de papucei care mi-a atras atenţia sunt aceştia de aici. Abia aştept să îi încerc.....http://www.zorilestore.ro/papuci-femei-ipanema-anatomic-brilliant-f-80403_20932. Vă invit să participaţi şi voi la această competiţie!!!!



                                                            V-am pupat!!!
   

2 comentarii:

  1. Si eu m-am inscris acum 10 zile si nu am primit nimic.De fapt , am primit un email ca produsul solicitat nu mai este pe stoc .Mi-am ales altul ...si liniste!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E aiurea atunci deoarece eu imi puneam mari sperante in aceasta campanie avand in vedere ca am participat si anul trecut si a fost totul ok.Poate intr-un final vei primi perechea de papucei dorita de tine!!!poop

      Ștergere