Persoane interesate

marți, 28 august 2012

Review Gel intim OnLine





Hello,



    În primul rând vreau să-mi cer scuze faţă de voi că nu reuşesc nici cum să postez mai des....motivul este unul cât se poate de simplu....nu am inspiraţie, dar să sperăm că va veni şi ea!!!
     Astăzi, şi nu numai astăzi ci şi în zilele următoare v-am pregătit o serie de review-uri la produsele din gama OnLine şi Family Care. Voi începe seria cu Gelul intim del a OnLine.

                                                              
                Descriere producător

  Gelul pentru igiena intimă zilnică cu d-pantenol şi extract de muşeţel îţi oferă prospeţime şi confort de-a lungul zilei, prevenind iritaţiile şi menţinând senzaţia de prospeţime întreaga zi.
  Termen de valabilitate: 12 luni de la deschidere.

Cantitate: 320 ml
Preţ: aproximativ 15 Ron
Consistenţa: lichidă, de culoare albă
Se poate achiziţiona din supermarketuri, hipermarketuri etc
Ingrediente: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, PEG-20 Glyceryl Laurate, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Panthenol, Chamomilla Recutita ( Matricaria) Extract, Parfum, Propylene Glycol, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Tetrasodium EDTA, Sodium Hydroxide, Magnesium Nitrate, Mgnesium Chloride, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Citric Acid, Sodium Choride, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronella, Methyl 2 - Octynoate.



Puncte tari ( + )

  +  testat dermatologic
  + mirosul este unul foarte plăcut şi delicat
  + senzaţia de prospeţime se menţine timp îndelungat
  + nu mi-a provocat iritaţii
  + are PH 5,5
  + este nevoie de o cantitate mică de gel pentru o spălare eficientă
  + modalitatea de dozare , sub formă de pompiţă, îmi permite utilizarea unei cantităţi optime pentru o spălare
  + este foarte economic
  + raportul preţ/ calitate este unul foarte avantajos
  + recipientul este transparent şi astfel pot vedea cât produs am folosit



         Având în vedere că nu i-am găsit nici un " punct slab", înseamnă că sunt foarte mulţumită de produs şi cu siguranţă îl recomand cu cea mai mare încredere. Chiar dacă iniţial am avut o reţinere în a-l folosi deoarece are parfum ( nu agreez gelurile intime cu parfum) chiar nu regret că l-am încercat pentru că nu mi-a provocat nici un disconfort.
      Mă declar foarte mulţumită de acest Gel pentru spălarea intimă de la OnLine.



                    Vă doresc o seară cât mai frumoasă !!! V-am pupat!!!!

8 comentarii:

  1. Il am si eu insa nu l-am incercat inca..momentan il am pe cel de la avon( care se consuma f greu) ...cu siguranta voi fii multumita de el!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu l-am avut pe cel de la Avon dar imi place mai mult acesta!!!

      Ștergere
  2. L-am folosit si eu!Te inteleg pentru ca de ceva timp trec prin asa ceva.Saptamana aceasta mi-am gasit refugiul in carti.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca mi-ai dat o idee buna!!! Cartile sunt minunate!!! te pup

      Ștergere
  3. L-am folosit si eu si mi-a placut foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  4. of of, cu asta chiar nu sunt de acord.. cu lipsa timpului, da, dar a inspiratiei, nu :)

    RăspundețiȘtergere