Persoane interesate

vineri, 8 iunie 2012

Calin Donca despre Salve Club



           Cu toţii trebuie să recunoaştem că indiferent ce ne dorim sau ne propunem să facem avem în vedere faptul că sănătatea ocupă un loc primordial. Sănătatea din păcate costă....cu zi ce trece constat că se poate pune semnul de egalitate între a fi bogat şi a fi sănătos. Chiar şi aşa sunt persoane precum Calin Donca care s-a gândit să pună bazele unei companii numite Salve Club
           Oportunităţile pe care le oferă Salve Club sunt demne de luat în seamă:

1. produs unic - cardul de reduceri in domeniul sanatatii! Acces la cea mai mare retea de partenerii medicali din Romania! peste 1300 de parteneri !

2. 25% reducere pentru produsele Avita International-> 
www.avitapremium.ro !3. posibilitatea formarii unei echipa pentru reformele  viitoare!

4. castig din vanzarea produsul Salve Card intre 18%-82% !

5. platforma de instruire vanzari si management, on-line, 24/7!


             Am avut plăcerea să particip la campania Avita şi în cel mai scurt timp am intrat în posesia celor două suplimente Avita : Aloe Vera & Enzymes şi Chewing C 500 iar obiectul de rezistenţă este reprezentat de cardul Salve.

        Salve Card  îmi oferă posibilitatea de a economisi bani deoarece prin prezentarea acestui card la partenerii Salve Club pot obţine reduceri cuprinse între 5-100%. Cei de la Salve Club au fost foarte amabili şi mi-au ataşat la card şi o listă cu firmele partenere pentru a-mi fi mai uşor atunci când îmi doresc achiziţionarea unui produs sau serviciu.


                  Lista cu firmele partenere din judeţul Hunedoara o găsiţi aici . Mai multe informaţii cu privire la card şi la modalitatea de achiziţionare puteţi afla aici.



Mulţumesc încă o dată pentru minunata campanie celor de la Salve Club, Calin Donca şi Avita .
Aveţi grijă de sănătatea voastră!!!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu