Persoane interesate

vineri, 29 iunie 2012

La bunici- o vară cu mult soare!!!!



Hello,


          Vara şi-a intrat în drepturi .......copiii au luat vacanţă.....toate acestea îmi amintesc de copilărie.  Mă cuprinde nostalgia şi un zâmbet ştrengar îşi face apariţia pe chipul meu la gândul că anii frumoşi ai copilăriei s-au pierdut în negura timpului , vacanţele minunate petrecute la bunici nu se mai întorc dar sunt totodată fericită că bunicii mei dragi mă aşteaptă cu braţele deschise în fiecare vară.

         Vara înseamnă pentru cei mai mulţi dintre noi  mult soare, distracţie, petreceri, concediu, plajă, relaxare, plimbări prin natură, mare, hăinuţe lejere...... asta îmi doream şi eu acum  ceva timp de la fiecare vară. Copilul din mine încă mai tânjeşte după vara cu mult soare petrecută în ograda bunicii la cules de cireşe, vişine şi dude.....îngrijirea grădinii de legume din spatele casei...alergarea puilor prin grădină.....mersul la "furat" de mere în grădina vecinului.....mulsul vacii şi savurarea unei căni de lapte proaspăt.....adunarea ouălor din cuibar....mirosul îmbietor al plăcintelor şi cozonacilor  rumeniţi în cuptor......sunetul fermecător al greierilor.....zilele călduroase petrecute la umbra viei răcorindu-mă cu apă rece şi proaspătă adusă de la fântâna cu cumpănă de pe deal.....mersul desculţ prin iarbă....distracţia de la bâlci.....

     Vacanţele cu mult soare de la bunici au fost cele mai frumoase şi mi-ar plăcea să am şi acum posibilitatea ca timp de 3 luni de zile să evadez din jungla oraşului şi să ajung din nou pe tărâmul minunat al copilăriei mele.....nimic nu poate înlocui bucuria din sufletul meu numai la gândul că nu trece an din viaţa mea să nu plec la ţară, la bunici şi să mă pot regăsi, relaxa şi încărca cu energia ce mi-o poate oferi viaţa simplă şi liniştită de acolo.

             Visez la o vară  cu mult soare care să dureze o veşnicie!!!! Dacă visul meu va deveni vreodată realitate, asta rămâne de văzut....în schimb până ce voi afla eu răspunsul , o provoc pe Diana ( By Dee make-up and more) să ne împărtăşească din secretele unei veri cu mult soare!!!!!!

6 comentarii:

  1. daaa...ce amintiri frumoaaaseee...

    RăspundețiȘtergere
  2. da ai dreptate draga mea :) cele mai frumoase amintiri sunt cele din copilarie poooop

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea, copilaria este perioada cea mai frumoasa a vietii!! poop

      Ștergere
  3. Uuuuuu, m-ai provocaaaaat :)))
    Se vedem, sa vedem ce-o sa iasa ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere