Persoane interesate

vineri, 20 iulie 2012

Liebster Blog Award



Hello,


       Iată că a venit timpul să onorez şi eu acest Blog Award primit de la Fără Miere şi Aguritza şi de asemenea le mulţumesc foarte mult că se gândesc la mine.
       Reguli:

1.Postează imaginea Liebster Blog Award


2.Spune 11 lucruri despre tine

    - nu fumez
    - nu beau cafea
    - imi place foarte mult sa vizionez seriale
    - imi plac foarte mult calatoriile
    - imi plac foarte mult animalele
    - de 1 luna de zile am renuntat sa ma mai uit la tv
    - urasc minciuna si ipocrizia
    - am 24 de ani
    - mi-as dori ca pe viitor sa ma mut la casa
    - ador copiii
    - prietenii mei cei mai buni sunt Paco şi Nico, doua nimfe drăgălaşe

3.Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat şi formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care-i nominalizezi.

        Întrebări Fără Miere:
1. Dacă îţi spun”copilărie” sau “liceu” sau “facultate” ce întâmplare îţi vine în minte?
       Nu-mi amintesc de o întâmplare anume doar că cele mai frumoase amintiri le am din timpul facultăţii.
2. Care este ultima carte pe care ai citit-o şi ţi-a rămas în minte? Ce ne poţi spune despre ea?
       Ultima carte citită a fost Jucătorul de Dostoievski şi este vorba despre un jucător de poker rus care iubeşte cu  patimă atât jocurile de noroc dar şi o tânără domniţă care nu prea îi dă atenţie. Toată viaţa lui jonglează între bani şi iubire.
     
3. Ţi-ai făcut prieteni online? Te rog să numeşti cel puţin o persoană.
        Da , mi-am făcut prieteni dar nu aş vrea să nominalizez ...ca să nu fie cu supărare!!
4. Care este cea mai importantă persoană din viaţa ta? De ce?
        În acest moment cea mai importantă persoană din viaţa mea este iubitul meu.
5. Ce urăşti cel mai tare la un om?
         Urăsc minciuna şi ipocrizia.
6. Dacă trebuia să te naşti în trupul unui animal şi ai fi putut să alegi, ce animal ai fi ales?
      Mi-ar plăcea să fiu o pisicuţă ca să pot face tot ceea ce îmi propun în cele 9 vieţi!!!
7. Ce crezi că ne aşteaptă după moarte?
         O nouă viaţă!!!!
8. Dacă ai putea să dai timpul înapoi, ce ai vrea să îndrepţi?
          Nu vreau să schimb nimic!!!
9. Care sunt hobby-urile tale?
         Îmi place să citesc.
10. Unde ai fost ultima dată în vacanţă?
        Într-o staţiune montană din Masivul Parâng
11. Cum îţi petreci (de regulă) weekend-ul?
         Împreună cu iubitul meu sau cu familia la un grătar, ştrand, excursii pe munte.

       Întrebări Aguritza:

1. Defineste ce inseamna pentru tine "dragostea".
        Sensul vieţii noastre.
2.Daca ai fi primar ,care ar fi primele lucruri care le-ai face?
       Aş crea locuri de muncă pentru tineri.
3.Cum arata in opinia ta o "femeie frumoasa"?
        Elegantă şi naturală.
4. Care este opinia voastra in legatura cu democratia din zilele noastre.
       Prost înţeleasă şi aplicată.
5.Care este motto-ul tau in viata.
       Cel mai deştept cedează.
6.Regreti ca ai facut ceva si ti-a parut rau? Sau ca nu ai facut pana acum..
        Nu regret nimic până acum.
7.Ai secrete care nu le stie nimeni? Ne poti zice macar unul mic ? :)
       Dacă sunt secrete...atunci secrete vor râmâne:)
8.Ce inseamna familia pentru tine?
      Înseamnă sprijinul meu. 
9.Esti mamica? Daca da ,spune-ne care sunt schimbarile de cand esti mamica ,iar daca nu cum crezi ca ti-ar schimba viata un copil?
       Îmi doresc să fiu mămică dar nu pot spune ce schimbări s-ar petrece în viaţa mea decât la momentul respectiv.
10.Urasti pe cineva?De ce?
       Nu urăsc pe nimeni. Sunt o fire paşnică.
11.Cum crezi ca vei fi la 79 de ani? :)
        Veşnic tânără:)))


      Setul meu de întrebări

     1. Care este cel mai scump obiect vestimentar din garderoba ta?
     2. Eşti de acord cu dietele sau preferi o alimentaţie sănătoasă?
     3. Care a fost cea mai frumoasă surpriză din viaţa ta?
     4. Preferi cazarea la cort sau la hotel, pensiune etc?
     5. Într-o relaţie , îţi place să conduci sau să te laşi condusă?
     6. În ziua de astăzi consideri eficientă absolvirea unei facultăţi?
     7. Crezi în dragoste la distanţă?
     8. Cum ar trebui să decurgă o zi relaxantă din viaţa ta?
     9. Unde crezi că ar trebui să aibă loc prima întâlnire?
     10. Ce rol au banii în viaţa ta?
     11. Care este culoarea ta preferată?


4. Nominalizez următoarele persoane:
Coco
Aurelia
Simona
Elena
Elena Banciu
Sorina
Valentina Bucur
Juliet
Diana
Alina lui Brumarel
Ioana Rosu


                        Abia aştept să aflu răspunsurile voastre!!!!
                                    V-am pupat!!

6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Urmaresc serialul meu preferat on-line sau citesc o carte inainte sa adorm iar in timpul zilei nu prea stau in casa ci mi-l ocup cu diverse activitati:))

      Ștergere
  2. hehe f frumoase raspunsurile mi-au placut ,te pooop scumpa mea Xoxo

    RăspundețiȘtergere
  3. Thank you! acum ma apuc sa-l fac :)

    RăspundețiȘtergere