Persoane interesate

miercuri, 25 iulie 2012

România noastră e în mâinile lor!!!



Hello,


       Astăzi m-am gândit să vă vorbesc despre motivul principal care mă va face să stau , din nou după aproape 2 luni de pauză, cu ochii lipiţi de ecranul televizorului. Trebuie să fie vorba de ceva foarte important care mă poate determina să apelez la telecomandă......v-aţi dat seama?  Dacă nu, o să dezvălui eu misterul......în această săptămână încep JOCURILE OLIMPICE DE LA LONDRA 2012.


Sunt o mare fană a acestei competiţii sportive mai ales datorită faptului că România va fi reprezentată, şi la cea de a 30 ediţie , de un lot de sportivi valoroşi şi foarte bine pregătiţi.

Mi-aş fi dorit atât de mult să mă aflu acolo la Londra şi să pot susţine lotul olimpic român de aproape, să simt emoţiile din cadrul competiţiilor....dar asta este viaţa, mă mulţumesc şi cu televizorul meu  care mă va ajuta să fiu alături de românii mei .

Să ştiţi că nu m-am mulţumit numai cu atât, ci cu ajutorul aplicaţie de pe pagina de facebook/ twitter a celor de la Farmec  http://www.facebook.com/farmec.company/app_392191994127814, am creat pancarde cu mesaje de încurajare adresate Echipei Olimpice. Bineînţeles că am creat foarte multe pancarde şi cei de la Farmec m-au răsplătit cu un premiu foarte frumos.

Vă arăt o poză cu premiul minunat :


                                              Unul din cele câteva zeci de mesaje de încurajare:



    Nu ştiu dacă ştiaţi dar brandul românesc Gerovital îşi arată susţinerea faţă de valorile româneşti  devenind sponsorul principal al Echipei Olimpice a României. Ei au lansat campania  Hai să aducem România acasă şi din punctul meu de vedere România va veni acasă plină de medalii de aur!!!! Dacă vreţi să aflaţi mai multe detalii despre campanie şi vreţi să susţineţi şi voi Echipa Olimpică a României atunci puteţi accesa acest site www.aducemromaniaacasa.ro  .


    Suntem în plin sezon estival şi cei de la Gerovital au fost foarte drăguţi şi s-au gândit să lanseze campania promoţională "  AUR, ARGINT ŞI UN BRONZ PERFECT" care se desfăşoară în perioada 1 iunie- 12 august 2012 . În cadrul acestei campanii , produsele de plajă din gama Gerovital Sun ( (Ulei Bronzant, Ulei Bronzant Protector SPF6, Emulsie Plaja SPF10, Emulsie Plaja SPF15, Lotiune Plaja SPF20, Emulsie Plaja SPF30, Emulsie Protectoare Copii SPF30, Crema Ultraprotectoare SPF50, Crema Anti-Imbatranire Fata SPF50, Lotiune Calmare Arsuri Solare, Lapte Reparator Dupa Plaja, Emulsie Autobronzanta, Ulei bronzant regenerant SPF10 si Crema bebe SPF50) îţi pot aduce medalii de aur şi argint. Pentru mai multe detalii legate de campanie accesaţi site-ul http://sun.gerovital.ro/.



Nu uitaţi că Gerovital oferă tuturor ocazia de a susţine Echipa Olimpică a României direcţionând 1% din valoarea produselor  vândute în perioada 14 octombrie - 14 decembrie 2011 şi în perioada 1 iunie - 12 august 2012 către pregătirea echipei naţionale  pentru Jocurile Olimpice de la Londra 2012.

Ceea ce-mi doresc foarte mult este să ne unim, să ne implicăm , să susţinem lotul olimpic şi  HAI SĂ ADUCEM ROMÂNIA ACASĂ!!!!



   


   

     
 

4 comentarii:

  1. eu recunosc ca am ramas in urma cu sportul romanesc, si nu prea mai sunt la curent cu performantele sportivilor, sau lipsa lor, dupa caz.. nici Jocurile Olimpice nu prea le-am urmarit in ultimii ani.. deci se cade sa fac ceva in privinta asta..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu siguranta trebuie sa ne uitam macar la Jocurile Olimpice ca de fotbal sunt absolut satula!!!! Romania are o echipa puternica!!!

      Ștergere