Persoane interesate

joi, 6 septembrie 2012

Review Săpun lichid cu miros de lăcrămioară Family Care vs Săpun lichid cu miros de lăcrămioară OnLine





Hello,


      Astăzi mi-am zis că ar fi bine să închei săptămâna de review-uri cu Săpunurile lichide de la Family Care şi OnLine. Am ales să vă vorbesc de ele în cadrul  aceleaşi postări deoarece am descoperit că-mi plac la fel de mult şi nu pot face o comparaţie între ele.
      Haideţi să aflaţi ce părere am eu despre aceste săpunuri lichide:

Săpun lichid cu miros de lăcrămioară Family Care
Descriere producător

   Săpunul lichid cu aromă de lăcrămioară îmbogăţit cu glicerină, împrospătează şi catifelează mâinile dumneavoastră. Formula soft curăţă delicat pielea şi îi menţine nivelul optim de hidratare. Îmbogăţit cu aromă specială de lăcrămioară şi factor natural de hidratare , păstrează elasticitatea pielii şi lasă o senzaţie de prospeţime.
Mod de utilizare:  Se aplică pe pielea umedă şi se clăteşte. Evitaţi contactul cu ochii. Dacă produsul pătrunde în ochi, clătiţi bine cu apă călduţă. A se feri de lumina directă a soarelui. A nu se lăsa la îndemâna copiilor.
Termen de valabilitate: 02.08.2014

Cantitate:1000 ml
Preţ: 15 Ron
Se poate achiziţiona din hipermarketuri, supermarketuri, magazine on-line, etc
Consistenţa: lichidă, de culoare verde
Ingrediente: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Styrene/ Acrylates Copolymer, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Glycerin, Parfum, Tetrasodium EDTA, Sodium Hydroxide, Magnesium Nitrate, Magnesium Chloride, Methylchloroisothiazolinone, Methylsothiazolinone, Citric Acid, Citronellol, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Linalool


Săpun lichid cu miros de lăcrămioară OnLine

Descriere producător

     Săpunul lichid OnLine cu factor natural de hidratare şi îmbogăţit cu glicerină catifelează pielea mâinilor dumneavoastră. Aroma unică de lăcrămioare oferă o senzaţie de prospeţime.
Termen de valabilitate: 12 luni de la deschidere

Cantitate: 500 ml
Preţ: aproximativ 15 Ron
Se poate achiziţiona din hipermarketuri, supermarketuri, magazine on-line, etc
Consistenţa: cremoasă, de culoare albă
Ingrediente: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Oxide, Cocamidopropyl Actaine,Styrene/ Acrylates Copolymer, PEG-7 Glyceryl Urea, Niacinamid, Inositol, Lactic Acid,Parfum, Sodium Hydroxide, Magnesium Nitrate, Magnesium Chloride, Methylchloroisothiazolinone, Methylsothiazolinone, Sodium Benzoate,Citric Acid, Citronellol, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Linalool


  Puncte tari ( + )
       + testat dermatologic
       + mirosul este unul ffffffffffff plăcut, pur şi simplu îl ador şi chiar persistă
       + lasă mâinile catifelate şi plăcute la atingere
       + după utilizarea intensă a acestuia săpun lichid am observat că nu mai este nevoie să-mi hidratez mâinile deoarece aceste săpunuri lichid se ocupă şi de hidratare mâinilor mele
      + sunt foarte economice ...este nevoie de o cantitate mică de produs pentru o spălare eficientă
      + fac o spumă densă şi curăţă foarte bine
      + raportul preţ/ calitate este excelent
      + recipientele sunt transparente şi astfel pot observa ce cantitate de produs mai am
      + sistemul de dozare, tip pompiţă , este foarte util pentru dozarea cantităţii dorite



Puncte slabe ( - )
      - recipientul săpunului lichid de la Family Care îl consider mult prea mare, chiar dacă ştiu că această gamă este dedicată întregii familii, deoarece mi-a fost greu să-i găsesc un loc în baie din cauza dimensiunii. Eu am transferat conţinutul într-un recipient mai mic pentru a mă bucura de beneficiile acestuia.



      Trebuie să vă mărturisesc că până să utilizez aceste săpunuri lichide , chiar nu ştiam cât de mult îmi place mirosul de lăcrămioară, pur şi simplu îl ador şi aş fi în stare să mă spăl de 100 de ori pe zi ca să-i simt mirosul. Sunt două săpunuri lichide pe care le recomand cu dragă inimă pentru a fi utilizate de întreaga familie.


                               Va doresc o zi cât mai frumoasă şi v-am pupat!!!


         

9 comentarii:

  1. Si mie imi place foarte mult mirosul de lacramioare in produsele cosmetice. Momentan am un sapun lichid de la Online cu magnolie, dar dupa ce se termina o sa imi iau cu lacramioare, chiar planuiam asta :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Magnolie!!! Mirosul sapunurilor OnLine este demential dar nici cei de la Family Care nu sunt mai prejos!:))

      Ștergere
  2. Ador mirosul de lacramioara, trebuie sa incerc si eu aceste sapunuri :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe mine pur si simplu m-au cucerit!!! O sa incerc si alte variante:))

      Ștergere
  3. si mie imi place mirosul de lacramioara :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmmm...deci urmatorul pe lista mea este sapunul lichid de lacramioare, sa vad daca de la Family care sau de la On line :))) ca ambele imi plac si mie :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea Elena, crede-ma ca si mie mi-a fost foarte greu sa fac o comparatie intre ele deoarece le consider la fel de bune si de aceea am facut o singura postare!!Poop

      Ștergere
  5. Amadoua miros foarte bine :)
    Multumim! :-*

    RăspundețiȘtergere