Persoane interesate

joi, 27 septembrie 2012

Prima comandă de la Magazin Dacic Cool!!!







Hello,



         Săptămâna trecută vă spuneam că am primit un e-mail de la echipa Dacic Cool în care eram anunţată că se va deschide magazinul online Dacic Cool. Pe pagina lor de facebook am observat că au loc o serie de promoţii aşa că mi-am zis că ar fi bine să profit şi eu ......aşa că am plasat prima comandă săptămâna trecută joi şi luni deja am primit pachetul cu produsele ceea ce m-a bucurat foarte tare deoarece îmi place când se pune accent pe rapiditate şi seriozitate.
       Produsele alese de mine sunt acestea:


- Acneogel- un gel pentru acnee
- Supliform- un gel anticelulitic

            Pe lângă aceste produse comandate am avut plăcerea să aflu că voi mai primi drept bonus 1 cremă Spirulin pentru că m-am aflat printre primii 100 de cumpărători, 1 loţiune Chel Stop conform promoţie din acea săptămână  şi 1 Săpun moale Hofigal conform promoţiei de pe facebook. În afară de acestea am mai primit şi 4 mostre de Sudocrem.
          Produsele primite bonus arată cam aşa:

         

         Pentru întreaga comandă am plătit 22 Ron cu tot cu transport....prin Poşta Română transportul este 8 Ron. Eu mă declar foarte mulţumită de produsele comandate şi cu siguranţă vor urma şi alte comenzi.
       M-am convins încă o dată că poţi cumpăra produse româneşti la preţuri prieteneşti!!!!


                 Vă pup şi să aveţi parte de o zi cât mai frumoasă!!!!

9 comentarii:

  1. si eu am o comanda de dat! sunt foarte incantata de produsele lor!

    RăspundețiȘtergere
  2. sa le folosesti cu placere si sa ne spui si parerea ta mai detaliata despre ele.. :D

    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. probabil am sa fac si eu o comanda :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum ca i-ai facut sa sara in sus de bucurie cu asa reclama buna, vreau sa te intreb daca produsele de pe site se gasesc si in magazine - din cate stiu produse Gerocossen erau mai demult, de celelalte branduri nu stiu nimic.. in viitorul apropiat ajung si eu in Romania si poate as lua una-alta, dar nu mi-as bate capul, sa zic asa, cu comanda online, daca le-as gasi "pe viu", sa le vad/miros/testez, etc..

    RăspundețiȘtergere