Persoane interesate

marți, 2 octombrie 2012

Sfârşit de lună...tragem linie şi facem bilanţul!!!





Hello,


        Luna septembrie a fost o lună plină de schimbări în ceea ce priveşte viaţa mea personală şi profesională, schimbări ce m-au determinat , fără să vreau, să neglijez blogul şi chiar îmi pare rău. În această lună bilanţul stă în felul următor:


Campanii testare produse
     - am avut plăcerea să primesc spre testare produse Hofigal de la magazinul online Dacic Cool


Campanii Blogatu.ro
    - nu am participat la nici o campanie

Campanii Blogalinitiative
   - nu m-am înscris la nici o campanie

Premii câştigate la giveaway-uri
     - nu am câştigat nici un premiu

Concursuri facebook
      - nu am câştigat nici un concurs

Ce mi-am cumpărat
       - produse Hofigal de la magazinul online Dacic Cool, despre comandă v-am vorbit aici

  

       Luna septembrie a trecut repede şi din păcate timpul a fost un real duşman pentru mine. Să sperăm că luna octombrie îmi va aduce pe lângă noroc şi mai mult timp liber. Ceea ce m-a bucurat foarte mult a fost că am descoperit produse româneşti foarte bune.


                                                           V-am pupat!!!

6 comentarii: