Persoane interesate

luni, 21 mai 2012

Aloe Vera

       
                   Aloe Vera  denumită şi "elixirul tinereţii" este o plantă foarte cunoscută datorită proprietăţilor sale foarte des utilizate în industria cosmetică . Cu toţii cunoaştem că gelul de aloe ( lichidul acela vâscos,gros conţinut de frunzele plantei) este folosit la tratarea arsurilor şi a mai multor afecţiuni ale pielii.
                 Această plantă este utilizată atât în uz extern cât şi în uz intern datorită conţinutului de 20 de minerale : calciu, magneziu, zinc, crom, seleniu; 12 vitamine : A, B, C, E, acid folic; 20 din cei 22 de aminoacizi  necesari pentru organism; enzime şi polizaharide.



               Efecte benefice pe care le are Aloe Vera asupra organismului uman: susţine funcţia imunitară, accelerează şi reglementează metabolismul, purifică organismul de toxine, are efect antiseptic, contribuie la funcţionarea optimă a sistemului digestiv, stimulează procesul de reînnoire a celulelor etc.
            Eu foloseam Aloe Vera doar pentru uz extern dar acum când am aflat  cât de utilă este pentru organism trebuie neapărat să o introduc pe lista de suplimente nutritive. Am decis să îmi achiziţionez de pe Avita Premium un supliment nutritiv cu conţinut de componente vegetale şi enzime, pentru protejarea digestiei şi anume Aloe Vera & Enzymes  
            Dacă trăiţi in stres, nu aveţi mese regulate  sau suferiţi de probleme digestive atunci singura soluţie este să începeţi să introduceţi în alimentaţia voastră suplimentul nutritiv Aloe Vera & Enzymes.


            Tot ceea ce contează e să aveţi grijă de sănătatea voastră şi de bună funcţionare a organismului vostru!!!

10 comentarii:

  1. Si eu sunt fan Aloe Vera. Este foarte eficienta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi eu susţin Aloe Vera datorită proprietăţilor sale.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar este o planta care aduce multe beneficii organismului!!!

      Ștergere
  3. in 2010 mi-a recomandat o tanti maseuza din Tenerife gel "virgin" de aloe.. bineinteles ca m-a convins si am cumparat, l-am folosit relativ putin ulterior (de lene, probabil).. a sfarsit la gunoi dupa 1 an-2 :((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pacat...si eu patesc de multe ori cu mastile pt par facute in casa....mai bine cumpar o masca de la magazin decat sa mi-o prepar eu acasa....rusine rusine:(( dar ce sa facem lenea e cucoana mare cateodata!!!

      Ștergere
  4. Love Aloe Vera!Este atat de necesar corpului!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nice blog!!!
    LOVELY POST

    http://sweetcherryblogger.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere