Persoane interesate

luni, 21 mai 2012

Vitamina C....vitamina minune!!!!




                 Atunci când spun Vitamina C îmi aduc aminte de perioadele din copilărie când nu prea vroiam să mănânc şi mama ( aşa grijulie cum este ea)   îmi oferea în fiecare zi câte o pastiluţă de vitamina C pentru a-mi intensifica pofta de mâncare. După o cură cu vitamina C pofta de mâncare îmi revenea şi nici nu mai făceam mofturi la mâncare.
              Timpul a trecut, eu am crescut, problemele cu pofta de mâncare s-au redus dar asta nu înseamnă că nu mai folosesc vitamina C.  Iarna, în plin sezon al răcelilor şi gripelor, obişnuiesc să beau ceaiuri, să mănânc multe fructe şi să iau vitamina C în detrimentul medicamentelor.
              Spre surprinderea mea am aflat că Vitamina C este foarte importantă pentru organism.  Cele mai importante proprietăţi ale sale sunt:


1. este cel mai puternic antioxidant
2.este antiinfecţioasă,tonifiantă,antitoxică
3.ajută la asimilarea fierului în organism
4.previne şi vindecă scorbutul
5.contribuie la formarea globulelor roşii, dinţilor şi oaselor
6.are rol de reglare a glicemiei şi colesterolului
7.împiedică depunerea grăsimilor la nivelul ficatului
8.are efect laxativ

             Pot spune cu mâna pe inimă că această vitamină din punctul meu de vedere este vitamina minune ce mă poate ajuta să lupt împotriva mai multor afecţiuni şi contribuie la o bună funcţionare a organismului.
M-am hotărât să mai fac o cură de vitamina C şi am ales CHEWING C 500 . Din punctul meu de vedere cred că am făcut cea mai bună alegere deoarece acest supliment nutritiv prezintă în compoziţia sa , pe lângă vitamina C, şi Vitamina A, Vitamina B6, Zinc, Rădăcină din echinaceea,Bioflavonoide din lămâie.
           Acest produs poate fi achiziţionat de pe Avita Premium şi se adresează tuturor celor care doresc să fie sănătoşi, celor care nu consumă zilnic suficiente legume şi fructe crude sau pentru toţi cei care vor să fie activi fizic şi psihic.


                              Aveţi grijă de voi şi nu vă neglijaţi sănătatea!!!!!


                

             

                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu