Persoane interesate

vineri, 4 mai 2012

Review Gel de duş Cien de la LIDL


              Bună!!!!!

                      V-am promis că o să revin cu impresii asupra gelului de duş Cien cumpărat de la LIDL şi uite că a venit şi ziua în care vă pot spune ce îmi place şi ce nu îmi place la acest produs.

               Pentru ce început trebuie să vă spun că au fost 2 lucruri care m-au făcut să-l cumpăr : ambalajul şi mirosul.  Modalitatea de prezentare a produsului este una zic eu reuşită ( mai ales că mie îmi plac foarte mult nuanţele de roz) iar în ceea ce priveşte mirosul nu pot decât să vă spun că are un mare plus din partea mea.
             Curiozitatea mea cea mai mare era dacă acest miros superb se va păstra pe pielea mea . Cum puteam să-mi astâmpăr curiozitatea decât testându-l. Ei bine , după mai multe utilizări pot să afirm că mirosul persistă pe piele dar o perioadă destul de scurtă . Sincer mi-aş fi dorit să mă bucur de acest miros mai mult timp dar chiar şi aşa mă declar aproape mulţumită.  Pe viitor intenţia mea este să încerc un alt sortiment şi poate voi avea mai mult noroc.
            Ceea ce nu-mi place este că nu face multă spumă şi trebuie să utilizez o cantitate destul de mare  ca să mă pot bucura şi eu de spumă.
Concluzionez prin a vă mărturisi că nu regret deloc că am achiziţionat acest gel de duş deoarece preţul a fost mai mult decât rezonabil ( preţul aici )


O după-amiază mai mult decât plăcută vă urez şi un sfârşit de săptămână plin de soare!!!! Vă pup!!

P.S Nu ştiu dacă aţi aflat dar pe data de 7.05 2012 la LIDL putem achiziţiona şi produse de welness &beauty. Pentru a vedea despre ce e vorba puteţi să o faceţi aici.





       

4 comentarii: