Persoane interesate

joi, 24 mai 2012

Dacă ploaia s-ar opri.....



HELLO,

         

               Eeee......... nu credeam că am să ajung să urăsc atât de mult ploaia....eu , cea care pur şi simplu mă relaxam atunci când ploua....doar atunci aveam inspiraţie şi atunci îmi veneau ideile.... dar mai este o vorbă : tot ce-i prea mult strică!!!  Acum ploile şi-au cam făcut de cap şi m-au ţinut mai mult prin casă, mi-au provocat mai multă tensiune decât relaxare!!!
            Şi ca să nu ne îndepărtăm de la subiect o să continui prin a completa următoarea propoziţie:

                                      "Dacă ploaia s-ar opri............

- mi-ar plăcea să dau năvală prin magazine fără să am grija umbrelei
- aş face o plimbare în natură , pentru a-mi oxigena creierul
- aş îngriji căpşunii că de la atâta ploaie or năpădit buruienile pe ei
- aş face o plimbare cu bicicleta
- aş fi mai fericită că Soarele a reapărut pe strada mea
- mi-ar veni inspiraţia şi cheful de viaţă

                 Ar mai fi multe de zis dar nu vreau să vă plictisesc .....oricum cred că v-aţi făcut o idee şi aţi înţeles că îl vreau pe Domnul Soare înapoi..... promit solemn că nu o să mă plâng dacă va fi din nou foarte cald!!!!

            V-am pupat!!! Să aveţi o seară cât mai frumoasă şi dacă cumva îl aveţi pe Domnul Soare cu voi lăsaţi-l să vină să mă viziteze şi pe mine niţel!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu