Persoane interesate

marți, 10 aprilie 2012

Dimineaţa începe cu.......ZorileStore!!!!!!

               Ziua mea de astăzi s-a ghidat după proverbul  Ziua bună se cunoaşte de dimineaţă!!!!
                          În jurul orei 10:00 am primit un telefon care m-a bucurat foarte mult deoarece am fost informată că în 10 minute voi primi coletul mult aşteptat. Iată că papucii oferiţi de ZorileStore au ajuns la mine şi sunt foarte încântată că sunt posesoarea lor. Nerăbdătoare fiind am desfăcut repede coletul şi i-am încercat. M-am plimbat preţ de câteva minute cu ei prin casă ( deoarece vremea nu-mi permite deocamdată să-i încerc afară) ca să-mi fac o părere.

                   La prima vedere am apreciat faptul că arată exact ca cei aleşi de mine, şi mi se potrivesc şi ca mărime. Ceea ce îmi mai place la ei e că sunt foarte comozi, nu-mi provoacă nici un disconfort la mers ( aşa cum am păţit-o cu alţi şlapi) au o talbă foarte moale, mai ales în zona călcâielor.....într-un cuvânt sunt PERFECŢI.

 
                      Mi-am ales acest model pe negru, pentru că eu prefer modelele simple, fără imprimeuri. Sunt ideali pentru o plimbare în parc, mers la plajă, la ştrand sau la cumpărături. Şi ca să vedeţi cât de mulţumită sunt de papucii primiţi am scris şi câteva versuri.

ZorileStore îţi dă papuci
Îţi iei geanta şi te duci
Ori la plajă, ori la piaţă
Oriunde-ai fii eşti plin de viaţă!

Vă urez o noapte plăcută şi vă pup .                                                                                   

4 comentarii: