Persoane interesate

sâmbătă, 14 aprilie 2012

Naveta bat-o vina!!!!!!

           M-am născut într-un orăşel mic din judeţul Hunedoara şi copilăria mi-am petrecut-o tot aici şi la bunicii mei la ţară. Îmi place să duc o viaţă liniştită ….nu suport aglomeraţia din marile oraşe.
            Chiar dacă aş fi preferat să locuiesc undeva într-un loc retras, departe de sunetul infernal al maşinilor, de gălăgia din spatele blocului ......nu a fost să fie…….locuiesc la bloc chiar la strada principală şi soarta a făcut până în acest moment să lucreze împotriva mea într-un anumit aspect:  am fost şi sunt dependentă de mijloacele de transport în comun indiferent că trebuie să merg la shoping, şcoală sau loc de muncă .
          Să vă povestesc oare de unde vine neplăcerea mea de a călători cu microbuzul?  Eu zic că ar fi mai bine, că altfel o să mă întelegeţi greşit…… Atunci să mă pun pe povestit că am multe de spus………
          După cum spuneam, am fost nevoită să fac naveta  timp de 4 ani pentru a merge la liceu…..nici nu vă închipuiţi prin câte peripeţii am trecut ( promit că o să vă povestesc cu altă ocazie).  Nu despre asta vreau să vă spun ci să vă mărturisesc că începusem să urăsc mersul cu microbuzul deoarece dimineaţa era foarte aglomerat şi mereu găseam un loc ….în picioare……40 minute de mers în condiţii greu de suportat: înghesuială, arome de tot felul ( parfumuri, transpiraţie etc) şi cea mai mare problemă GROPILE . Ele îmi transformau în fiecare dimineaţă şi după- amiază stomacul într-un blender care amesteca şi amesteca încontinuu……..
            Din cauza gropilor săracul  microbuz a avut şi el de suferit…..a început să scârţâie, să scoată sunete ciudate care mă îngrozeau şi credeam că se va rupe în două……mereu mă trezeam dimineaţa cu speranţa că poate proprietarul s-a gândit să ne facă călătoria mai plăcută şi s-a dus la un magazin de piese auto să  cumpere piese să înlocuiască piesele auto uzate cu piese auto noi.
             În zadar am sperat eu săptămâni întregi să aibă loc o schimbare dar piesele auto mult aşteptate nu au mai apărut …….la un moment dat chiar îmi trecuse prin cap să-i recomand eu un magazin de piese  auto online dar am zis totuşi că poate exagerez. Aşa că , microbuzul meu “iubit” nu şi-a primit piesele ci a ajuns mai rău…..pentru el….căci pentru pasageri a fost o minune…..am avut onoarea să primim un microbuz nou-nouţ care din fericire nu mai scotea sunete înfricoşătoare, eram un pic mai relaxată şi încrezătoare că voi ajunge teafără la destinaţie……dar din păcate din cauza gropilor a avut şi el de suferit…şi pe lângă el şi eu.
            Cam asta am avut eu de spus despre maşini, gropi, piese auto etc.  Dacă aveţi nevoie de piese auto …..Lumea Auto iti face plinul lunar! Cumpara orice produs si esti inscris automat in campanie! Campania se deruleaza lunar si castigatorul este extras lunar pe data de 1 a fiecarei luni.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu