Persoane interesate

marți, 24 aprilie 2012

Şi părul fumează...?!!

           Sunt nefumătoare şi încerc pe cât posibil să evit localurile unde se fumează. Noi, cei care nu fumăm, ştim că fumatul pasiv este mult mai nociv decât fumatul activ. Oricât de mult aş încerca să mă feresc de fumul de ţigară sunt momente când trebuie să-l suport pentru câteva ore indiferent că e vorba de o ieşire într-un club, cafenea, restaurant, pizzerie etc ......în cazul meu efectele se observă la nivelul ochilor care se înroşesc şi părului ( care de cele mai multe ori este proaspăt spălat şi îngrijit ).
                                             Şi ce putem face? Care ar fi soluţia de urgenţă?

        Eu folosesc sprayul de păr Naturals de la AVON.


                          
      Atunci când părul meu se îmbâcseşte apelez cu încredere la acest spray de păr deoarece se aplică foarte uşor datorită sticlei cu pulverizator, are un miros delicat de flori de cireş, persistă mirosul un timp destul de îndelungat şi are şi un preţ foarte bun.
       Îmi place să folosesc acest spray aproape de fiecare dată atunci când intenţionez să ies în oraş pentru a-mi împrospăta părul.
      Nimic nu se compară cu un duş dar există situaţii când apelez la acest spray din mai multe motive( lipsa de timp, oboseală, lipsă de chef, etc).


              Voi ce utilizaţi pentru a scăpa de mirosul puternic de fum de ţigară din părul vostru?
                                                   Vă pup şi o după-amiază superbă!!!

       

2 comentarii:

  1. Si eu folosesc din cand in cand astfel de sprey-uri. Mi se par solutia ideala cand esti in criza de timp :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Parul meu capteaza toate mirosurile .Il spal la doua zile dar niciodata nu este curat.

    RăspundețiȘtergere