Persoane interesate

duminică, 8 aprilie 2012

Îngrijirea picioarelor....

         Bună!!!!  Încep prin a vă spune că nu-mi vine a crede că deşi este 8 aprilie şi primăvara trebuia să-şi facă simţită prezenţa la mine vremea este urâtă , rece şi ploioasă. În ciuda vremii eu mă încăpăţânez să mă pregătesc pentru vremuri mai bune, cu zile însorite şi hăinuţe vaporoase.
          M-am săturat de încălţămintea de iarnă şi am adoptat una mai de sezon chiar dacă uneori condiţiile meteo te obligă să revii la cizme, botine, ghete .....pentru moment mă rezum la pantofi, adidaşi şi teneşi dar gândul îmi stă la săndăluţe, şlapi, saboţi...... . Aştept cu nerăbdare momentul de a încălţa papuceii de vară mai ales că mă simt pregătită deoarece toată iarna mi-am răsfăţat picioarele cu un tratament ce dă mereu rezultate.
         Când vine vorba de picioruşele mele vă mărturisesc că până în acest moment am folosit doar produse de la Oriflame şi sunt foarte încântată de rezultatele obţinute după utilizarea lor îndelungată. Folosesc de aproape 1 an produse din gama Feet Up şi anume:

Crema antiperspirantă pentru tălpi - este o cremă pe care o utilizez cu precădere după baie şi care îşi face treaba bine lăsând pielea tălpilor uscată şi plină de prospeţime datorită extractului de pin şi alun pe care-l conţine.

Gel răcoritor pentru picioare- acest gel îl folosesc atunci când îmi simt picioarele obosite sau când am stat foarte mult timp încălţată şi am nevoie de ceva care să le confere răcoare şi să mă relaxez în acelaşi timp. Îl masez pe tălpi şi degete şi imediat simt mirosul puternic de mentă şi lemnograss care persistă preţ de câteva ore.

Spray pentru picioare- acest spray este foarte bun deoarece conţine  mentă răcoritoare şi ulei de eucalipt. Îl pulverizez pe tălpi înainte de a utiliza un articol de încălţăminte ( indiferent că vorbim de adidaşi, şlapi, sandale etc) sau direct în interiorul încălţămintelor pentru a preveni apariţia mirosului neplăcut. Ador acest spay mai ales pentru că mirosul de mentă persistă aproape toată ziua şi datorită faptului că în zilele de vară îmi conferă o senzaţie plăcută de răcoare.

                  Până în acest moment mă declar mulţumită de produsele Feet Up dar mă tentează să încerc produse şi de la alte firme aşa că,  în cazul în care îmi voi achiziţiona un alt produs de îngrijire a picioarele voi reveni cu impresii.
            Să aveţi parte de o duminică frumoasă. Pupici

    P.S Aştept recomandări din partea voastră cu privire la produsele de îngrijire a picioarelor.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu