Persoane interesate

sâmbătă, 7 aprilie 2012

La TV.....

         Bună seara!!!  E sâmbătă seara şi cum nu-mi place să petrec prin cluburi prefer să mă aşez în faţa televizorului şi să urmăresc emisiunea mea preferată şi anume Te cunosc de undeva de pe Antena 1. Trebuie să vă mărturisesc că am 3 posturi tv favorite Antena 1, Pro tv şi Prima tv.
          Iubesc muzica , îmi place să gătesc şi îmi place să zâmbesc sau să-i  înveselesc pe cei de lângă mine aşa că emisiunile pe care le urmăresc frecvent se regăsesc în preferinţele mele. Pentru a mă cunoaşte mai bine m-am gândit să fac un Top al celor mai iubite emisiuni . Acesta se prezintă astfel :

TOP 10 EMISIUNI

        10. UN  SHOW PĂCĂTOS
                    - este o emisiune de divertisment ce se difuzează de Luni- Joi de la ora 23 pe Antena 1. În fiecare ediţie se dezbat ştiri mondene, bârfe sau sunt organizate tot felul de concursuri păcătoase.

          9. SCHIMB DE MAME
                    - se difuzează în fiecare Duminică de la ora 20:30 pe Prima Tv. Este un schimb de experienţă între două mame care timp de o săptămână vor locui în casa celeilalte concurente.
          8. MIREASĂ PENTRU FIUL MEU
                      - este un reality show matrimonial care se difuzează pe Antena 1 de la ora 11:00-11:15, 14:00- 16:00 de LUNI- VINERI şi Sâmbăta de la 14:00- 16:00, 17:00- 19:00. Concurenţii trăiesc cu speranţa de a-şi găsi marea dragoste şi dacă vor reuşi să rămână împreună cu persoana iubită până la sfârşitul emisiunii se pot căsători şi câştiga o suma de bani.
         7. TE CUNOSC DE UNDEVA!
                    - se difuzează Sâmbăta de la 20: 20 pe Antena 1. Este o emisiune plină de muzică în care 8 vedete vor trebui să intre în pielea unor artişti naţionali şi internaţionali şi în funcţie de prestataţia lor vor obţine note din partea juriului şi banii câştigaţi vor fi donaţi în scop caritabil.
         6. CIREAŞA DE PE TORT
                    - este o emisiune pe gustul meu, şi anume culinară. Se poate viziona de Joi-Duminică de la 19:30 pe Prima Tv. 4 vedete vor trebui să pregătească câte o cină pentru invitaţii lor şi să arate cât de buni sunt într-ale bucătăriei.
          5. MASTER  CHEF
                    - este tot o emisiune culinară de tip concurs în care trebuie să dovedeşti că eşti cel mai bun bucătar. Se difuzează Marţi pe Pro Tv de la 20:30.
         4. SERVICIUL  ROMÂN DE COMEDIE
                    - este o emisiune de divertisment pe care o urmăresc cu drag în fiecare Miercuri de la 20:30 pe Pro TV.
         3. ÎN PUII MEI
                    - difuzată la ora 20:30 Duminică pe Antena 1 este emisiunea de divertisment care mă binedispune de fiecare dată.
         2. NEATZA
                  - este cea mai bună emisiune matinală şi poate fi urmărită pe Antena 1 de Luni-Vineri de la 8:00- 10:00.
          1. ROMÂNII AU TALENT
                 - Vineri de la 20:30 pe Pro Tv aştept cu nerăbdare să văd ce talente mai descoperă cei trei membri ai juriului.

            Acestea sunt preferinţele mele când vine vorba de emisiuni tv şi trebuie să recunosc că uneori aştept cu nerăbdare să se difuzeze anumite ediţii ale emisiunilor urmărite de mine în mod constant dar sunt şi zile când mă plictisesc în faţa televizorului şi prefer să-mi ocup timpul cu altceva.

            Vă doresc o noapte frumoasă şi vă pup. Pa pa

P.S Voi ce preferaţi să urmăriţi la tv?
                        

       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu