Persoane interesate

luni, 2 aprilie 2012

Papucei.....

   
           Chiar dacă m-am trezit cu o stare de sănătate nu prea bună....( se pare că răceala m-a vizitat şi pe mine) am reuşit să mă înviorez un pic cu un mic dejun copios şi o cană de ceai. Având în vedere că nu aveam nimic stabilit pe ziua de azi m-am tolănit pe canapea  cu laptopul în braţe şi am început să navighez. Într-un final am dat peste blogul http://pretuindviata.blogspot.com/ şi foarte bine am facut că am poposit preţ de câteva minute  şi am aflat despre campania minunată a celor de la ZorileStore.

        Iniţiativa lor este una cum nu se poate mai prielnică având în vedere că vine vara şi toată lumea pleacă în vacanţă şi din bagaj nu trebuie să lipsească o pereche de papucicât mai comozi. Cum mai obişnuiesc să spun uneori gând la gând cu bucurie... aşa că am intrat pe site-ul celor de la http://www.zorilestore.ro/ şi mi-am ales o pereche de papucei frumoşi. Modelul ales de mine este următorul ANATOMICA BRILLIANT FEM (37370_02620 de la IPANEMA (puteti să-l vedeţi aici http://www.zorilestore.ro/papuci-femei-ipanema-anatomica-brilliant-fem-f-37370_02620 ).


        Sunt nerăbdătoare să-i primesc şi să-i încerc ..........aşa că nu ezitaţi să intraţi pe site-ul celor de la ZorileStore.ro şi presimt eu că nu o să fiţi dezamăgite. O să ne bucurăm împreună de achiziţionare. Mă bucur să închei postarea din ziua de azi cu o vestă bună.!!!!
         Vă pup, vă urez o seară plăcută în contiunare şi o să revin cu un review. Pa pa
      

Un comentariu: