Persoane interesate

luni, 9 aprilie 2012

Femeia de azi.....

      Nu sunt o mare amatoare a revistelor deoarece consider că e inutil să dau banii pe reviste( multe dintre ele prea scumpe) când pot să beneficiez de avantajele oferite de internet. M-am gândit că nu are rost să  cumpăr nişte reviste care îmi transpun într-un alt format ceea ce de multe ori găsesc cu uşurinţă dând un search pe Google.
      După cum am precizat nu sunt un cumpărător fidel a revistelor dar am descoperit cu vreo câţiva ani în urmă o revistă care îmi trezeşte interesul şi pe deasupra costă şi foarte puţin ( doar 1,70 Ron). Ceea ce mi-a plăcut de prima dată la această revistă, pe lângă preţul foarte mic, este că îmi oferă informaţii din foarte multe domenii : reţete culinare, animale , flori, religie, familie, sănătate, poveşti de viaţă, ghid naturist, diete, styling, modă, etc.

     Este o revistă ce apare săptămânal şi în plus nu este o revistă foarte stufoasă pentru care-ţi trebuiesc ore-n şir să le citeşti. Este o revistă ce poate fi citită cu uşurinţă în pauzele de la şcoală, pe peron în aşteptarea trenului, în staţia de tramvai, pe autobuz în drum spre casă , etc şi plus că îşi găseşte cu uşurinţă şi un loc în geantă.
    Săptămâna trecută mi-am cumpărat ediţia cu numărul 13 dar nu mi-a purtat ghinion ba din contră am decoperit un articol foarte interesant intitulat  Ce ştiu să mai facă alimentele.
Aşa arată revista ( foto sus) şi am uitat să vă spun că am primit ca şi bonus şi catalogul de la Bon Prix.

            Să revenim la articolul cu pricina.....ei bine alimentele nu sunt altele decât  mierea, usturoiul şi cafeaua. Multe dintre întrebuinţările lor le ştiam dar am aflat şi lucruri noi  iar o parte din ele aş dori să vi le împărtăşesc şi vouă.
Despre cafea am aflat ......
             - că fertilizează plantele şi anume flori ca Azaleea şi Rododendronul iubesc mediul acid şi e bine să le presari la rădăcină zaţ.
             - repară zgârieturile în lemn.... zgârieturile de pe mobila de lemn dispar dacă freci de câteva ori zona degradată cu o pastă făcută din praf de cafea instant ( nes) şi puţină apă caldă. ( nu am testat personal acest lucru )
            - goneşte purecii........dacă aveţi un căţeluş puteţi să-i frecaţi blana cu zaţ şi apoi să-l ştergeţi cu un prosop ( eu nu am un căţeluş dar puteţi să încercaţi şi îmi daţi de veste)

Usturoiul este bun la.........
            - e momeală pentru peşti.......aşa că pasionaţii de pescuit pot lua cu ei câţiva căţei de usturoi şi aşa pot avea mai multe şanse ca mirosul său puternic să atragă un somn, crap, păstrăv sau biban.
             - scoate aşchiile....când îţi intră o aşchie sub piele pune o felie subţire de usturoi deasupra locului cu pricina şi fixeaz-o cu un bandaj şi după câteva ore vei scăpa de necaz. ( cu proxima ocazie voi încerca acest truc să-i dovedesc sau nu veridicitatea şi o să vă povestesc şi vouă)

Cu privire la miere am mai aflat că....
               - vindecă tăieturile şi zgârieturile fiind un antiseptic natural
               - te scapă de mahmureală............ ca să scapi de efectele consumului de alcool e bine să mănânci miere la micul dejun deoarece grăbeşte metabolizarea alcoolului din sânge ( eu ştiam de zeama de varză dar e bine să încerci şi cu mierea mai ales că e mult mai bună la gust....dar sincer să vă spun nu am cum să vă spun dacă e bună şi pentru mahmureală pentru că eu nu consum alcool într-atât de mult încât să ajung să am stări de mahmureală).

      Cam atâta am avut să vă zic , sper că o să vă fie de folos informaţiile preluate din revista Femeia de azi.
      Vă doresc să aveţi parte de o seară de luni cât mai frumoasă. Vă pup
              

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu